Premium usluga čišćenja za vaš dom! Bukiraj Home Managera

Nakon više od dve godine rada sa vama i preko 2,000 korisnika naših usluga, Uradi-zaradi odlučio je da pokrene projekat Cleanlend kojim ćemo omogućiti našim sugrađanima da dobiju PREMIUM uslugu održavanja domaćinstva.

Šta podrazumeva PREMIUM usluga čišćenja kuće?

Premium usluga čišćenja kuće podrazumeva dolazak Home Managera jednom nedeljno kod tebe, kada se on /ona brine da pruži maksimalan kvalitet i ugođaj, da se posle dolaska osećaš kao u hotelu.

Prvi dolazak

Prvi dolazak podrazumeva prolazak svih detalja u stanu, dogovor sa tobom oko prioriteta, želja i obaveza i kreiranje čekliste šta se sve u stanu čisti. Prvi dolazak podrazumeva obavljanje generalke – dubisnkog čišćenja kuće i peglanja svih stvari koje je potrebno popeglati. Cilj prvog dolaska jeste da se Home Manager detaljno upozna sa potrebama korisnika i da nakon prvog termina svaki naredni termin traje dosta kraće (u proseku 3h) kada se radi redovno održavanje. Ukoliko je potrebno da generalka traje duže od 6 sati, onda se pravi dogovor da generalka traje više dana po 4-6 sati, jer posle 6 sati čišćenja i peglanja, opada efikasnost i kvalitet rada.

Dugoročna saradnja

Generalka služi i kao proba, nakon koje ukoliko si zadovoljan/na nastavljamo saradnju i potpisujemo ugovor. Ukoliko se odlučiš za saradnju sa nama, ugovor potpisujemo na minimum 3 meseca, a maksimalno godinu dana. Ukoliko je sve u redu, pred istek ugovora odlučuješ da li želiš da produžiš saradnju i na koji vremenski period. Tokom saradnje naš tim podrške na 30 dana komunicira sa tobom putem telefona ili maila o tome koliko si zadovoljan i koje aspekte treba unaprediti.

Koje su osobine Home Managera?

Home manager je osoba koja je

  • Prošla obuku o načinu komunikacije i ponašanja sa korisnicima usluge
  • Prošla specijalizovanu obuku o načinu rada, kako se koji elementi u kući čiste i kako raditi efikasno tako da za što kraće vreme završiti što više posla
  • Stalno zaposleni u našoj kompaniji, zadovoljan je platom i ima mogućnost napredovanja u karijeri
  • Pozitivna i vedrog duha, profesionalna i nenametljiva
  • Ne kasni i poštuje tvoje vreme
  • Može ti preporučiti koja sredstva za čišćenje možeš da nabaviš i obaveštavati te kada se neko sredstvo za čišćenje potrošilo
  • Može otići u osnovnu kupovinu za tebe, kao i preuzeti dostavu ako si nešto naručio/la, a nisi kod kuće
  • Home manageru možeš bez problema poveriti ključ od stana. Ukoliko ne želiš da ostavljaš ključ, potrebno je da si kod kuće kada osoba dolazi i odlazi i to je takođe u redu
  • Deo tvoje porodice

Bukiraj danas svog Home Managera

Trenutno smo u toku sa zapošljavanjem, obukama i testiranjem usluge.

Prvi datum kada HomeManager može da počne da vodi brigu o čistoći tvog doma je 6. jun.

Ukoliko si zainteresovan/na za PERMIUM uslugu, rezerviši svoj termin odmah pozivom na 063 132 12 33 ili emailom na contact@uradi-zaradi.rs sa naznakom Home Manager.

Samo u toku maja cena usluge Home Managera je 800 RSD po satu i broj korisnika je ograničen. Rezerviši na vreme i uživaj u svom prvom pravom premium iskustvu 🙂

Želiš da učestvuješ u testiranju Home Managera tokom perioda obuke?

Home manager koji pruža brzinu i efikasnost je cilj kome težimo. Zato nam treba tvoja pomoć. Kako bismo znali da smo na dobrom putu u obuci ljudi, želimo da testiramo uslugu kod potencijalnih klijenata. Prijavi se da učestvuješ u testiranju.

Home Manager će doći kod tebe da ti očisti stan, a ti ćeš sa nama dati kompletan izveštaj o tome kako je sve prošlo i to po unapred poslatim parametrima koje treba da oceniš.

U toku obuke i test perioda potencijalne Home Managere možeš da unajmiš samo za generalku stana/peglanje i to po ceni od 400 rsd/h. Takođe, da bi učestvovao u testiranju Home Managera potrebno je da si neko ko je već unajmljivao pre pomoć u kući i znaš koje stvari ceniš/očekuješ kada je u pitanju održavanje domaćinstva.

Da testiraš pošalji email na contact@uradi-zaradi.rs sa naznakom Testiranje Home Managera i mi ćemo ti se javiti.

Postavi komentar