Kako crowdfunding pomaže tvojoj ideji?
Da li ti se često vrzmaju ideje kako bi mogao da napraviš novu verziju smartphone-a, solarni punjač ili možda smisliš neko novo rešenje koje će doprineti ljudima u tvojoj okolini?
Da li znaš da postoje načini da ideja svakog od nas postane stvarnost? Probaj da ponudiš drugim ljudima svoje rešenje na sajtovima poput Kickstartera (www.kickstarter.com) i Indiegogo-a (www.indiegogo.com) i da ih zamoliš da ulože u tu ideju neku skromnu svotu, a ti ćeš im pokloniti uređaj koji praviš i tako im dati šansu da baš oni budu prvi koji će ga probati. Deluje lako? Pa, i jeste i nije.
Najpre, ti moraš da budeš motivisan, ali i da motivišeš druge ljude svojom kampanjom. Pored toga što možeš da smisliš zanimljivu kampanju, crowdfunding će ti takođe pomoći da ispitaš potencijalno tržište i dođeš u kontakt sa prvim korisnicima.
Kako da to uradiš? Naš kolega Dušan je prošle nedelje posetio Belgrade crowdfunding convention i predstavio Uradi-zaradi plan za ovu vrstu kampanje. Naučio je dosta o samom procesu pokretanja kampanje i razmišljao je o tome da Uradi-zaradi kampanju promoviše tako što će svaka osoba koja uloži novac u naš projekat dobiti prave osobe za svaki njihov zadatak i 50% popusta na godišnju članarinu. Šta misliš, koji je sajt za Uradi-zaradi kampanju bolji, Kickstarter ili Indiegogo?
Sada, posle ovih inspirativnih primera, vreme je da se i ti uključiš!
Uradi-zaradi je otvoren da čuje tvoje predloge za budući izgled naše kampanje. Bilo bi nam drago da svaku ideju i predlog koji imaš podeliš sa nama. Pored toga što bi nam pomogao, učestvovao bi u kreiranju rešenja koje će olakšati svakodnevni život hiljadama budućih korisnika naše platforme.