. Saradnja sa Uradi-zaradi i pravila rada

OBAVEZE URADI-ZARADI SARADNIKA

1. Izveštavanje nakon svakog zadatka je obavezno- kako je prošao zadatak, utisci, komentari – to možeš uraditi tako što ostaviš komentar za klijenta, potvrdiš da si završio i javiš nam putem emaila contact@uradi-zaradi.rs ukoliko imaš dodatni komentar.

2. Ukoliko klijent ponudi/pita za nastavak saradnje koji nije planiran, uputiti klijenta na Uradi-zaradi, obavestiti Uradi-zaradi i dogovoriti sa Uradi-zaradi dalje korake

3. Popunjavanje svih datuma rada na chatu za svakog klijenta je obavezno- nakon svakog posla popunjavanje dogovorenog datuma kod tog klijenta, na tom zadataku ispod chata čime osiguravaš korektnu i fer saradnju

4.Kada saznaš da si izabrani saradnik za rad, dužan si da u što kraćem roku potvrdiš na sajtu dogovor sa klijentom u chatu i na dugme dogovor sa strane,uneseš datum ispod chata i Zatražiš plaćanje na drugom dugmetu – bez toga nema evidencije da ćeš raditi u sistemu

5. Održavanje poslovne komunikacije sa klijentima i Uradi-zaradi – na chatu i putem ostalih kanala komunikacije

6. Čitanje oglasa do kraja i prijava za one koje zaista možeš da ispuniš

7. Izveštavanje o tome da si završio zadatak radi isplate – potvrda završetka za ono što si odradio na sajtu klikom na dugme – za sve drugo slede upozorenja, za traženje isplate bez da si radili

8. Izveštavanje o otkazivanju, promeni uslova sa klijentom, nastavku saradnje, potencijalnim problemima

9. Potvrđivanje sa klijentom termina dan pre zakazanog datuma – izabrani kandidat potvrđuje, unosi termin i klikne na Zatraži plaćanje i tako sti siguran da radiš taj zadatak kao i da li je klijent rezervisao sredstva nakon ovog tvog koraka – na drugom dugmetu piše Sredtsva su uplaćena

10. Potvrđivanje broja odrađenih sati rada kod klijenta nakon svakog posla – gde je došlo do promene broja sati rada na veći u dogovoru sa klijentom ili je odrađeno manje
11. Ukoliko se desi da klijent ne otvara ili se ne javlja na telefon 30 min, možeš da odustaneš od zadatka.Obavezno je dobiti broj telefona klijenta prilikom komunikacije. Obavestiš Uradi-zaradi i klijenta.

SARADNJA SARADNIKA SA URADI-ZARADI

1. Uradi-zaradi je platforma koja obezbeđuje poslove, dovodi klijente i komunicira sa njima – obavezna je profesionalna komunikacija i saradnja

2. Kvalitet usluge, efikasnost i profesionalna komunikacija su nam jako bitni – ponašati se u skladu sa tim

3. Dobar rad se ceni i isplati više – pozitivni komentari donose više poslova

4. Zarada i zadovoljstvo Uradi-zaradi saradnika nam je jako važna – provera zadovoljstva kroz ankete i komunikaciju jednom mesečno o generalnom zadovoljstvu

5. Uradi-zaradi saradnici nisu čistači – mi to definišemo kao organizatore kućnih poslova

6. Premium usluga – Uradi-zaradi saradnici kao ambasadori

SARADNJA SARADNIKA SA KLIJENTIMA

1. Profesionalna komunikacija i profesionalni odnos sa klijentima

2. Poštovanje njihove privatnosti

3. Poštovanje njihovih zahteva u skladu sa unapred datim oglasom

4. Izveštavanje klijenta o tome šta ste odradili u stanu

5. Utvrđivanje potreba prilikom prvog dolaska radi uspešnije saradnje

PRAVILA I SAVETI ZA RAD ZA VREME PANDEMIJE COVID-19 VIRUSA

1. Maske – molimo te da na posao obavezno ideš sa maskom i da masku poseduješ. Veoma je bitno da brineš i o svojoj bezbednosti, kao i o bezbednosti klijenata.

2. Obavezno pranje i dezifenkcija ruku – čim uđeš u klijentov stan, pre bilo kakvog posla i razgovora, obavezno je da opereš i dezinfikuješ ruke jer došla si gradskim prevozom i moraš da opereš sve čestice virusa koji si možda pokupila.

3. Klima – većina klijenata će sama uključiti klimu zbog većih temperatura. Ipak, moraš da razumeš da se neki klijenti plaše da pale klimu zbog virusa, te možeš da ih pitaš i vidiš šta će biti njihov odgovor.

4. Predlog da sama budeš u stanu – klijentima sa kojima sarađuješ određeni period, kao i sa onima sa kojima imaš dobru komunikaciju, možeš da predložiš da zbog bezbednosti ostaneš sama u stanu u periodu trajanja termina čišćenja ili da oni budu u drugoj porstoriji dok si tu. Ipak ćeš detaljno čistiti, pa je možda bolje da oni ne budu tu i da vas ne bude previše u stanu.

5. Provetravanje prostora – Pred kraj čišćenja, najbolje bi bilo da otvoriš prozore u stanu i pustiš da se prostor izluftira pre dolaska ukućana. Provetravanje je bitno za vreme trajanja epidemije, pa ovaj korak nemoj da zaboraviš.

6. Hemikalije – ako te klijenti pitaju koju hemiju da nabavem jer žele posebno da obrate pažnju na dezinfekciju zbog pandemije, možeš da im preporučiš da kupe sredstva na bazi hlora.

PLAĆANJE SARADNIKA

1. Zarada za jednokratne zadatke se prosleđuje nakon pet radnih dana od dana potvrđivanja da je oglas odrađen

2. Zarada za pakete se prosleđuje nakon završetka paketa u roku do pet radnih dana od dana javljanja i traženja isplate na sajtu

3. Ukoliko se ne ispoštuje satnica navedena u oglasu (paketu) i odradi se manji broj sati – bićete plaćeni za broj sati koji ste odradili a ne za broj sati iz oglasa

4. Prekoračenje sati će takođe biti plaćeno, ukoliko ste sa klijentom dogovorili dodatni rad i on se složio. Ukoliko se prekorači broj sati od strane kandidata – bez dozvole klijenta, neće biti isplaćeni sati dodatni

5. Ukoliko klijent ponudi da plati direktno – u kešu – odbijete; Podsetite ih da plaćanje ide preko računa po uputstvima koje dobije na sajtu i putem kartice

ZA NEPOŠTOVANJE PRAVILA I SARADNJE SA URADI-ZARADI, POSTOJE KAZNE I SITUACIJE ZA PREKID SARADNJE SA SARADNIKOM:

  1. Dobićeš negativan komentar na profilu ukoliko:

📌 kasno otkažeš jednokratni termin(opravdano i neopravdano) kod klijenta i ne postoji mogućnost zamene

📌 otkažeš paket(osnovano i neosnovano) a odrađen je samo deo paketa

📌 nepristojno komuniciraš sa klijentima

 

  1. Nećeš moći  da se prijavljuješ za poslove ukoliko:

    a)Nedelju dana:

📌 kasno otkažeš jednokratni termin bez valjanog razloga (bolest, smrtni slučaj..)

📌 nepristojno komuniciraš sa klijentom

📌 nepristojno komuniciraš sa Uradi – zaradi

📌 ne popunjavaš poslove na profilu

 b) Tokom dalje saradnje:

📌 ne prijaviš da si radio/la manje sati kroz paket i nisi odradio/la te sate ili jednokratnih i ne prijaviš

📌 ne nastavljaš saradnju kroz pakete jer nemaš vremena a unapred si pročitao/la oglas gde se očekuje u oglasu sve to – 4 paketa započeta na ovaj način

📌 ne javljaš se klijentu a prijavio si se za zahtev – to se ponovi 4 puta

  1. Nećeš dobiti isplatu dodatno odrađenih sati ukoliko:

📌 prekoračiš dogovorenu satnicu bez dogovora sa klijentom

 

  1. Dobićeš samo 50% dogovorene isplate ✂ ukoliko:

📌 bez osnova otkažeš paket koji nije u celosti odrađen

📌 ne izvršiš posao koji je dogovoren sa klijentom

 

  1. Dobićeš mejl upozorenja ⚠ pred izbacivanje ukoliko:

📌 neopravdano ne odeš na zadatak, to jest kasno otkažeš

📌ne javljaš se na telefon i mail

 

  1. Nećeš biti isplaćen i otkazuje se saradnja sa Uradi – zaradi ❌ ukoliko:

📌 dva puta otkažeš bez osnova

📌 ne javljaš se uopšte nakon završenog termina

📌 prihvatiš novac na ruke

📌 dogovoriš saradnju sa klijentom van Uradi – zaradi

📌 klijent nije zadovoljan tvojim radom i nakon naših sugestija

 

  1. Biće novčano sankcionisano i dugovanje poslato nadležnim institucijama na naplatu ukoliko:

📌 sarađuješ sa klijentima Uradi – zaradi van platforme

📌 neispunjavaš obaveze o izveštavanju(prestanak saradnje i naplata dugovanja)

 

 

Napomene

  • Rok za otkazivanje jednokratnog posla: dan ranije do 17h jer u suprotnom smatramo te obaveznim da odeš na zadatak.
  • Rok otkazivanje paketa: dve nedelje.
  • Ukoliko postoji problem nepristojne i loše komunikacije sa klijentima sledi obuka

ŽELIMO TI USPEH U RADU

Kada si već došao do koraka da radiš i učiš pravila, verujemo da si ti idealan naš saradnik!
Nemoj da te ova pravila obeshrabre jer ona su samo korak ka lakšoj saradnji. Bitno je da se složiš sa njima i da ako sve to poštuješ, sigurno ćeš imati uspeh u radu.

Svakako, sve što ti nije jasno , pitaj! Pošalji nam svoje pitanje na contact@uradi-zaradi.rs sa Subject-om: ”Pitanje – pravila” i dobićeš odgovor u istom danu! Želimo ti uspeh u radu!’