Nabavka namirnica – uputsvo za klijente
Zbog često postavljenih pitanja, kako bismo predupredili nesuglasice koje mogu nastati u komunikaciji, odlučili smo da napravimo kratak vodič. U njemu ćeš naći potrebne informacije kako ti, kao klijent, možeš da utičeš da cela usluga teče bez problema na obostrano, dugoročno zadovoljstvo.
Pa da počnemo 🙂
#1 PRIPREMA
Nakon što poručiš uslugu, obavesti nas da li si u obaveznoj samoizolaciji i koji je razlog tome, kako bi naš izvršilac bio upoznat.
Pre nabavke i dostave, osiguraj da si se na vreme javio izabranom izvršiocu, da ste SMS-om ili putem poziva potvrdili: tačan datum i vreme dolaska, način davanja novca saradniku za kupovinu (dolazak na adresu po novac ili m-bankingom) i spisak namirnica.
Ukoliko se opredeliš za m-banking, zamoli izvršioca da ti prosledi broj svog tekućeg računa, kako bi mogao da mu uplatiš unapred novac.
Ukoliko se opredeliš za davanje novca lično, pre kupovine sačekaj izvršioca ili mu ostavi novac ispred vrata.
Dogovori se sa izvršiocem oko vraćanja kusura, da li će vratiti novac sa namirnicama ili putem m-bankinga. I obrnuto, ukoliko ne bude dovoljno novca.
Ako izvršilac koristi usluge taksija ili goriva kako bi izvršio nabavku, a prethodno ste to dogovorili, neophodno je dati novac izvršiocu u skladu sa računom troška puta od jedne do druge lokacije (od prodavnice do stana).
Ukoliko u međuvremenu budeš menjao spisak namirnica, molimo te da blagovremeno, pre kupovine, obavestiš izvršioca.
#2 NABAVKA I PLAĆANJE
Kada izvršilac pođe u nabavku, bilo bi dobro da ti telefon bude pri ruci, kako biste iskomunicirali ukoliko nekog proizvoda nema i dogovorili se za njegovu zamenu.
Bez obzira da li si u obaveznoj samoizolaciji, bilo bi dobro da nosiš zaštitnu opremu prilikom susreta sa našim izvršiocem.
Sa izvršiocem NE pokreći temu njegovih uslova kod nas i nemoj mu nuditi da radi mimo naše platforme, jer će on biti sankcionisan novčano za to. Mi se već trudimo da našim izvršiocima pružimo najbolje uslove i nema potrebe da ti brineš o tome.
Ukoliko rešiš da ipak sarađuješ sa osobom, a da to nije preko nas, nećeš posle moći da računaš na našu platformu kada ti ponovo bude trebala pomoć.
Ukoliko želiš da nastaviš saradnju sa izvršiocem nakon obavljenog posla, molimo te da nas kontaktiraš a mi ćemo ti potvrditi da li je izvršilac slobodan.
Uslugu dostave plaćaš nakon obavljenog posla na račun prema instrukcijama dobijenim u mailu, a najkasnije u roku od 48h.
Izvršiocu NE nudi plaćanje u kešu, jer ta opcija ne postoji. Time izvršioca stavljaš u nezgodnu poziciju da krši pravila poslovanja sa kojim se unapred složio. Ukoliko van regularne usluge želiš da ga častiš, to nije problem.
# ZADOVOLJSTVO
Ukoliko si zadovoljan radom izvršioca, možeš ostaviti svoj komentar i na taj način unaprediti rad izvršioca i poboljšati njegov profil i za druge klijente.
Ukoliko nisi zadovoljan obavljenom uslugom ili ponašanjem i komunikacijom izvršioca, možeš da slobodno da nam to i kažeš. Naš cilj je otvorena komunikacija i uvek smo otvoreni za pozitivno/negativno mišljenje,radi unapređenja usluge.
Ukoliko otkazuješ zadatak trudi se da to javiš što pre kako bi izvršilac mogao da nađe neki drugi posao koji može da uradi i ne propusti honorar za taj dan.
Imaš potpunu slobodu da nas zoveš i pišeš nam, povodom svih nedoumica. Tu smo uvek da odgovorimo u periodu između 9 do 17h.
Nadamo se da smo bar malo pomogli da ostvariš što bolju i dugoročniju saradnju sa nama. Ako imaš pitanja, slobodno napiši u sledećoj formi i odgovorićemo ti na email što pre.