Uputstvo za klijente

Zbog često postavljenih pitanja, kako bismo predupredili nesuglasice koje mogu nastati u komunikaciji, odlučili smo da napravimo kratak vodič. U njemu ćeš naći potrebne informacije kako ti, kao klijent, možeš da utičeš da cela usluga teče bez problema na obostrano, dugoročno zadovoljstvo.

Pa da počnemo 🙂

Pre prvog termina osiguraj da si se na vreme javio izabranom izvršiocu preko sajta, da ste na CHATu potvrdili tačan datum i vreme dolaska i sve detalje i informacije i obezbedi da budeš u to vreme kod kuće, kako bi izvršioca dočekao i upoznao se sa njim.

Kada izvršilac dođe prvi put sprovedi ga kroz sve prostorije, pokaži mu gde su sredstva za čišćenje i krpe, objasni mu šta očekuješ da bude sređeno, pokaži mu kako se koristi tvoj usisivač/pegla i ukoliko imaš bilo šta što se tretira na specifičan način obavesti izvršioca.

Budi siguran da si obezbedio sva potrebna sredstva za čišćenje, nemoj dozvoliti da osoba koja dođe nema sa čime da radi, a da u to nije upućena unapred. Može se čistiti i ”vodom i sodom bikarbonom”, ali onda će čišćenje trajati duže i budi spreman na to.

Ukoliko se ne razumeš u sredstva za čišćenje, slobodno se posavetuj sa izvršiocem oko toga, on može da ti kaže šta da kupiš.

Popuni tabelu šta sve treba da se radi u stanu i naglasi slobodno svoja očekivanja na prvom terminu, svaka osoba je drugačija i skroz je okej da imaš svoje želje i način rada. Mi te ohrabrujemo da to slobodno kažeš, jer izvršiocu je mnogo lakše ako zna to unapred i posle neće dolaziti do nesporazuma.

Ne moraš da ideš iz kuće kada dođe izvršilac, ali se trudi da ne izgleda kao da ga nadgledaš, jer to može za njega da bude neprijatno. Pusti ga da obavi posao kako misli da je najbolje, a ukoliko ti se ne dopada, možeš to nama da kažeš ili da sugerišeš nakon obavljenog posla kako bi voleo da bude drugačije sledeći put.

Nema potrebe da insistiraš na ručku i kafi, naši izvršioci se trude da budu što efikasniji i brži i ne bi trebalo da prihvataju da sede, piju kafu ili jedu sa vama.

Izvršilac posle svaka dva sata rada ima prava da napravi pauzu od 10 minuta kada može da pije svoje piće, kafu, jede ono što ima kod sebe, priča telefonom ili bilo šta po svojoj želji. Bitno je da ovo znaš i da ne misliš da izbegava svoje obaveze. Ukoliko, ipak, izvršilac tokom rada radi sve ove stvari, to možeš da smatraš lošim ponašanjem i da nam javiš.

Ukoliko je za posao koji treba da se obavi potrebno više od 6-7 sati, prihvati predlog izvršioca da se vidite opet u najskorijem terminu kada možete da se uskladite, da bi se posao završio, Čišćenje je težak fizički posao i posle višečasovnog rada osoba može da se dekoncentriše, umori, bude manje efikasna, pa je bolje ne prelaziti gorepomenut broj sati.

Saveti za saradnju sa izvršiocima za vreme pandemije COVID – 19 virusa:

 

1. Prisustvo – da bi se smanjio broj ljudi u stanu, a i omogućio saradniku da što detaljnije sredi tvoj dom, naš predlog je da sa porodicom odeš u park, nabavku i sačekaš da saradnik završi svoj posao. Ako ipak nisi u mogućnosti da ne budeš u stanu, naša preporuka je da ne budete u istoj prostoriji kao I saradnik da biste povećali stepen zaštite.

2. Hemikalije – najbolje bi bilo da pregledaš savete stručnjaka i nabaviš ono što preporučuju kao najbolja sredstva za dezinfekciju, najčešća preporuka su sredstva na bazi hlora i daš našem saradniku najbolja sredstva za rad. Tvoj izbor je najbitniji.

3. Klima – pošto su temperature sve više, klima nam je svima sve potrebnija. Našim saradnicima ona svakako olakšava posao. Ipak, naši saradnici su upoznati sa tim da neki ljudi ne pale klima uređaje iz straha od virusa. Ako je ovo situacija sa tobom, molimo te da samo obavestiš saradnike o tome.

Sa izvršiocem NE pokreći temu njegovih uslova kod nas i nemoj mu nuditi da radi mimo naše platforme, jer će on biti sankcionisan novčano za to. Mi se već trudimo da našim izvršiocima pružimo najbolje uslove i nema potrebe da ti brineš o tome

Ukoliko rešiš da ipak sarađuješ sa osobom, a da to nije preko nas, nećeš posle moći da računaš na našu platformu kada ti ponovo bude trebala pomoć u kući.

Prvi termin plaćaš nakon obavljenog posla, a ukoliko si zadovoljan ostatak paketa plaćaš unapred.

Izvršiocu NE nudi plaćanje u kešu, jer ta opcija ne postoji. Time izvršioca stavljaš u nezgodnu poziciju da krši pravila poslovanja sa kojim se unapred složio.

Ukoliko nisi zadovoljan obavljenom uslugom ili ponašanjem i komunikacijom izvršioca, možeš da slobodno da nam to i kažeš. Naš cilj je otvorena komunikacija i uvek smo otvoreni za pozitivno/negativno mišljenje, jer nam je cilj unapređenje usluge.

Ukoliko otkazuješ zadatak ili termin iz paketa, trudi se da to javiš bar dva dana unapred, jer je toliko potrebno izvršiocu da nađe neki drugi posao koji može da uradi i ne propusti honorar za taj dan.

Imaš potpunu slobodu da nas zoveš i pišeš nam, povodom svih nedoumica. Tu smo uvek da odgovorimo u periodu između 9 do 17h.

Kada ti je potrebno peglanje, ukoliko si u mogućnosti, neka veš za peglanje bude tek opran/vlažan. To će znatno ubrzati proces – tako i ti štediš vreme (novac).

Ukoliko je stan zaprljan, obavezno to naglasi kako bi se iskusniji ljudi prijavili za zadatak.

Ukoliko imaš ljubimca, uvek to naglasi – vrstu ljubimca i narav.

Nadamo se da smo bar malo pomogli da ostvariš što bolju i dugoročniju saradnju sa nama. Ako imaš pitanja, slobodno napiši u sledećoj formi i odgovorićemo ti na email što pre.

Komentari

  • Izabela

    24/12/2019

    Milica,
    lepo radi, pedatna je i preporucujem je svima koji imaju zivotinje.

    reply
  • Marina Grujicic

    09/08/2020

    Sanja je divna osoba, za svaku preporuku je!
    Odlicno je odradila posao!

    reply
  • Aleksandra Nestorovic

    19/08/2020

    Anastasija je sjajna, nastavljamo svakako saradnju. Pedantna, temeljna i odgovorna osoba. Za svaku preporuku!

    reply

Postavi komentar