. Česta pitanja naših saradnika

#1 Saradnja sa Uradi – zaradi

Kako mogu da postanem saradnik preko Uradi – zaradi?

Saradnik možeš postati tako što prođeš naš proces selekcije. Prvi i osnovni korak je da napraviš profil zatim prođeš telefonski intervju i uspešno obaviš probni rad.

Koji su kriterijumi da bih postao saradnik u Uradi – zaradi?

Saradnik može postati svako ko ima pozitivan stav prema radu i klijentima, ko je zaposlen, nezaposlen, student, ko ima iskustva u čišćenju stana/kuće, kancelarije ili hotela, te prođe proveru u Uradi – zaradi.

Da li postoji starosno ograničenje za saradnju sa Uradi – zaradi?

Moraš imati najmanje 18 godina kako bi počeo da radiš u Uradi – zaradi. Ne postoji gornja granica, svi koji mogu da urade navedene zahteve naših klijenata su dobrodošli.

Kako bi trebalo da izgleda moj profil?

Tvoj profil je „tvoja lična karta“ i trebalo bi da predstavlja najbolju verziju tebe. Opiši sebe što detaljnije osobinama koje smatraš da su relevantne za ovaj posao, navedi svoja interesovanja i hobije. Opiši svoje radno iskustvo, bilo da je ono u sopstvenom domaćinstvu ili van njega.

Koliko je bitan moj profil?

To je jako bitan faktor jer profil predstavlja tvoj CV i tebe. Na osnovu profila, kao i komentara, klijent odlučuje kog saradnika će odabrati za svoj zadatak.

Koji su benefiti posla u Uradi – zaradi?

To su definitivno fleksibilnost rada – možeš raditi kada tebi odgovara jer se prijavljuješ za oglase koji tebi najviše odgovaraju, dobra zarada – spram svakog oglasa imaš zaradu i možeš da vidiš realno koliko ćeš zaraditi, redovna i brza isplata – isplata u roku od 5 radnih dana koja se vrši na tvoj račun kroz sam sistem sajta, tako da je isplata uvek na vreme.

#2 Zadaci – Odnos sa klijentima

Kako da znam da nisam odabran za neki zadatak?

Kada klijent izabere kandidata, svim drugima koji nisu izabrani, stiže notifikacija koja te obaveštava da nisi izabran za taj zadatak i da možeš da se prijavljuješ za druge zadatke.

Kako se prijavljujem na zadatak?

Za svaki željeni zadatak se prijavljuješ na svakom pojedinačnom zadatku. Ideš na opciju Svi zadaci na sajtu i pronađeš zadatak koji želiš. Prijavljuješ se klikom na dugme PRIJAVI SE.

Da li Uradi – zaradi određuje gde ću da radim i koliko ću poslova da obavim mesečno?

Ne, ti se dobrovoljno prijavljuješ za svaki posao u skladu sa svojim obavezama i vremenom.  Iako ne postoje ograničenja, vodi računa da se ne prijaviš na više poslova nego što možeš da obaviš. Vodi se pravilima rada i realnim mogućnostima koliko zadataka možeš da uradiš. Svaki put kada se prijaviš na neki zadatak i onda odustaneš, ta statistika odustajanja biće javna drugim klijentima, pa zato savetujemo da budeš realan prema svojim mogućnostima.

Da li nosim svoja sredstva ili ih klijent obezbeđuje?

Ukoliko je mesečni angažman, klijent obezbeđuje svu hemiju i opremu za rad. Ukoliko je jednokratni rad, zavisi od toga šta klijent želi. Na svakom oglasu je sve to nazanačeno pa dobro pročitaj oglas pre nego se prijaviš.

Da li imam sve neophodne informacije pre nego što odem na posao?

Naravno, svi neophodni podaci se nalazi u okviru samog oglasa. Za ostale detalje se dogovaraš i potvrđuješ sa klijentom.

Da li imam pravo da odustanem od rada ukoliko je situacija na terenu drugačija od navedene u oglasu?

Da, ukoliko postoje objektivno zasnovani razlozi za tako nešto (npr. duplo veća kvadratura od naznačene u oglasu, ispostavi se da su bili građevinski radovi a nije rečeno, navedeno je da klijent ima sredstva a nema i sl.).

Tek sam postao saradnik. Kako će me neko izabrati kada nemam komentare?

Ne brini, važno je da budeš strpljiv i uporan.  Čim dobiješ prvi posao i dobro ga obaviš, klijent će biti zadovoljan i „tvoja karijera“ u Uradi – zaradi će krenuti uzlaznom putanjom. Trudi se da na tom putu budeš sve bolji kako bi sebi omogućio i poziciju PRO izvršioca.

Da li mogu da sklonim sa profila komentare koji mi ne odgovaraju?

Na trenutnoj verziji platforme ne možeš. Kasnije ćemo ovu opciju omogućiti ukoliko se pokaže da si popravio u radu ono što je bilo negativno. Ne bi trebalo bi da te negativni komentari pogađaju, već da na to gledaš kao na nešto što ćeš u budućem radu ispraviti. Takođe, ukoliko si ocenjen kao sporiji kandidat, to je u redu, jer neki klijenti vole da je kandidat brži, a neki drugi kada je sporiji i temeljniji.

#3 Isplata i zarada

Da li moram da imam otvoren tekući račun?

Da, to je obavezno. Sve isplate se vrše preko tekućeg računa.

Koliko mesečno mogu da zaradim kao saradnik u Uradi – zaradi?

Tvoja zarada zavisi od vremenskog perioda koji radiš. Minimalna satnica od koje počinješ je 355 din. po satu. Svaki oglas ima svoju specifičnu zaradu jer uvek zavisi od unešenih parametara: da li je mesečni paket ili jednokratni zadatak, da li je hitan ili ne, da li klijent poseduje sredstva za čišćenje ili ne, kolika je kvadratura. Ti sam određuješ svoju zaradu u zavisnosti koliko ćeš dobro i temeljno obavljati svoj posao i koliko će klijenti biti zadovoljan i angažovati ali i u zavisnosti od tvog angažovanja za posao.

Nakon koliko vremena od urađenog posla mogu da očekujem isplatu?

Isplata ide preko sistema i rok za isplatu je 5 radnih dana.

Da li su svi poslovi isto plaćeni?

Svaki posao je plaćen u skladu sa onim što klijent zahteva i tvoja zarada je na samom oglasu već naznačena. Tako se na osnovu unešenih parametara formira cena za klijenta a zarada za tebe.  Zarada zavisi od sledećih parametara: da li neko poseduje hemiju za rad, koji je tip posla, da li je jednokratan posao ili mesečni angažman. Ukoliko je u pitanju nabavka u zavisnosti od obima nabavke, udaljenosti prodavnice, kontinuitet dolazaka.

#4 Profil

Zaboravio sam lozinku, šta bi trebalo da radim?

U polju gde želiš da se uloguješ, nalazi se deo Zaboravii ste lozinku. Klikom na to dugme,  dolaziš  na stranicu na koju unosiš svoj e-mail kako bi uneo novu lozinku. Klikom na dugme Resetuj lozinku, dobićeš na e-mailu novu lozinku koju možeš da zameniš sa nekom svojom lozinkom.

Ne mogu da potvrdim svoju e-mail adresu. Zbog čega?

Prilikom registrovanja, potrebno je da potvrdiš i svoj e-mail. Od Uradi – zaradi ti stiže mail u kom se traži da potvrdiš svoju e-mail adresu. Ukoliko ti taj e-mail nije stigao, nisi uneo ispravno svoj e-mail ili je taj e-mail završio u nekoj od sekcija na mailu: Junk, Spam… Molimo te da sve to proveriš , jer bez toga ne možeš krenuti u dalje korake i tvoj profil neće biti vidljiv klijentima. Ukoliko nije stigao email od Uradi-zaradi, imas na svom profilu da sam pošalješ sebi, na svom emailu link za potvrdu maila i da uradiš i taj korak.

Pokušavam da napravim profil, ali ne mogu da stavim sliku. Šta da radim?

Pokušaj sa jačim internetom ili slikom manjeg formata. Ukoliko ne rešiš problem, kontaktiraj našu podršku putem maila: contact@uradi-zaradi.rs  ili putem kontakt telefona:  +381 63 132 1233 radnim danom od 9 do 17h.

Da li moj profil mogu da vide svi koji dolaze na platformu?

Ne, to može samo klijent za čiji si se zadatak prijavio. Ukoliko želiš da tvoj profil bude javan na platformi, imaš opciju Javnog profila na profilu koju možeš da čekiraš i time se automatski slažeš da profil sa podacima koji su navedeni bude javan na sajtu.