. Dobrodošao na najčešće postavljana pitanja

#1 Profil

Zaboravio sam lozinku, šta bi trebalo da radim?

U polju gde želiš da se uloguješ, nalazi se deo Zaboravili ste lozinku. Klikom na to dugme, dolaziš  na stranicu u koju unosiš svoj e-mail kako bi uneo novu lozinku. Klikom na dugme Resetuj lozinku, dobićeš na e-mailu novu lozinku koju možeš da zameniš sa cnekom svojom lozinkom.

Ne mogu da potvrdim svoju e-mail adresu. Zbog čega?

Prilikom registrovanja, potrebno je da potvrdiš i svoj e-mail. Od Uradi – zaradi ti stiže mail u kom se traži da potvrdiš svoju e-mail adresu. Ukoliko ti taj e-mail nije stigao, nisi uneo ispravno svoj e-mail ili je taj e-mail završio u nekoj od sekcija na mailu: Junk, Spam.

Pokušavam da napravim profil, ali ne mogu da stavim sliku. Šta da radim?

Pokušaj sa jačim internetom ili slikom manjeg formata. Ukoliko ne rešiš problem, kontaktiraj našu podršku putem maila: contact@uradi-zaradi.rs  ili putem kontakt telefona:  +381 63 132 1233 radnim danom od 9 do 17h.

#2 Usluga i plaćanje

Koje usluge možeš pronaći na Uradi – zaradi?

Uradi – zaradi trenutno ima usluge čišćenja kuća/stanova, kancelarijskih prostora, usluge peglanja.

Kako da naručim uslugu?

Uslugu naručuješ klikom na dugme Postavi zadatak. Popunjavaš sve neophodne informacije u daljim koracima na sajtu. Celokupnu komunikaciju obavljaš preko sajta kao i plaćanje usluge.

U kojim gradovima pružate svoje usluge?

Trenutno poslujemo na teritoriji Beograda, Novog Sada i Kragujevca. Ukoliko smatraš da bi trebalo da dođemo i u tvoj grad, piši nam na:  contact@uradi-zaradi.rs .

Radite li i vikendom?

Uslugu možeš naručiti za datum koji ti je potreban, bez obzira da li je radni dan ili vikend. Naši saradnici se prijavljuju u skladu sa svojim slobodnim terminima, tako da usluge obavljaju svakog dana. Ukoliko imaš neku nedoumicu, Uradi -zaradi tim podrške odgovara na email contact@uradi-zaradi.rs i telefon , svakim radnim danom od 9-17h.

Kako da platim uslugu?

Uslugu možeš uplatiti preko računa po uputstvima koje imaš na svom zadatku. Možeš platiti e-bankingom ili u pošti ili banci(rok 48h).

Kako da budem siguran da ću dobiti kvalitetnu uslugu?

Svaki saradnik na svom profilu ima komentare i prethodno iskustvo na osnovu kog možeš proveriti njegov rad i iskustvo drugih u saradnji sa njim. On prolazi strog proces selekcije i edukacije koja njemu pomaže da bude bolji u praktičnom radu tako da možeš biti siguran da će on svoj posao odraditi maksimalno kvalitetno.

Platio sam 7h rada a saradnik je odradio 5h. Šta radim u ovoj situaciji?

Broj sati koji su neodrađeni ostaju na tvom nalogu i možeš sa saradnikom  dogovoriti i potvrditi sledeći termin na kome bi bili odrađeni i preostali sati. Saradnik sve to dodatno potvrđuje i sa Uradi – zaradi timom podrške.

Platio sam 5h ali je saradnik radio 8h. Šta radim u ovoj situaciji?

Na sajtu kreirate zahtev Moj paket u delu Moj paket sa 3 dodatna sata i vršite plaćanje. Uradi-zaradi tim podrške odobrava isplaćivanje saradnika u toj situaciji.

Kako se moji lični podaci čuvaju?

Svi podaci se čuvaju u skladu sa zakonom i politikom privatnosti koja je sastavni deo uslova korišćenja i na način propisana zakonom Republike Srbije.

Koliko je unapred neophodno da zakažem čišćenje?

Dovoljno je dva do tri dana ili i ranije, ukoliko već imaš unapred planiran datum ali možeš tražiti i hitno za danas ili sutra za jednokratne zahteve. Za mesečne pakete preporučujemo do 5 dana unapred.

Da li mogu da otkažem čišćenje ukoliko mi nešto iskrsne ili da pomerim datum i vreme čišćenja?

Uslugu možeš otkazati kada je naručiš iz nekih opravdanih razloga, možeš se obratiti Uradi – zaradi podršci.Ukoliko se greškom napravio zahtev, možeš obrisati zahtev u delu za podršku.Otkazivanje je dozvoljeno 24h unapred. Ukoliko menjaš datum i vreme posla, to možeš uraditi u chatu u dogovoru sa saradnikom i tada, prilikom potvrde dogovora samo dodaš novi datum i vreme.  Ukoliko je mesečni paket, menjanje datuma je moguće u dogovoru sa saradnikom u chatu i onda on unosi željeni datum za tvoj zahtev. Jednokratni zahtev, kao i paket potrebno je realizovati u okviru 30 dana uz promenu datuma.

Kako proveravate saradnike koji rade preko platforme Uradi – zaradi?

Svi naši saradnici prolaze strog proces selekcije gde samo  10% njih dobije šansu da počne sa radom. Strog proces, svakodnevna komunikacija i komentari naših zadovoljnih korisnika na profilu saradnika garantuju njihovu pouzdanost.

Da li može da mi dolazi uvek ista osoba?

Ukoliko odaberete neki od naših mesečnih paketa, pravilo i jeste da Vam uvek dolazi isti saradnik. Ukoliko želite svaki put da poručite jednokratan zadatak, kreirajte ponovo zadatak i ukoliko je taj saradnik slobodan on će se prijaviti, ukoliko ne, neki drugi slobodni saradnik će se prijaviti.

Nisam zadovoljan radom saradnika. Šta da radim?

Molimo te da nas kontaktiraš i obavestiš u čemu je problem.Takođe, da ostaviš komentar za saradnika i izraziš svoje nezadovoljstvo. To će nama značiti kako bismo sugerisali saradniku šta bi bilo dobro da menja u svom radu i unapredi svoj rad ali i da, ukoliko je potrebno promeniš saradnika za uslugu. Saradniku će to pomoći da bude bolji u poslu i da se posveti dodatnoj obuci. Na ovaj način ulaziš u proces medijacije koji Uradi-zaradi ima za rešavanje spornih situacija i nesporazuma.  Možeš nam poslati zahtev na contact@uradi-zaradi.rs  ili nas pozvati na +381 63 132 1233 radnim danima od 9-17h

Da li saradnici vide od koga su dobili komentare za rad?

Da, saradnik vidi tvoj pozitivan ili negativan komentar. Bilo bi dobro da pri davanju komentara budeš iskren, kako bi saradnik unapredio svoj rad i kako bi olakšao izbor saradnika za nekog drugog klijenta.

Da li postoji minimum i maksimum broja sati koje saradnik može da radi?

Pravilo je da saradnik ne radi manje od 2h ali i ne više od 7h dnevno, zbog njegove efikasnosti i produktivnosti.

#3 Čišćenje – moje obaveze

Da li mogu da promenim prvobitni paket ili da napravim paket „po svojoj želji“?

Naravno, kada se završi paket, možeš ga promeniti za sledeći mesec. Takođe, možeš i u skladu sa svojim potrebama napraviti poseban paket (u delu Moj paket odaberite spram broja sati i ostalih parametara). Ukoliko nastavljaš saradnju sa istim saradnikom, a menjate paket, potrebno je da se konsultuješ sa njim oko paketa i njegovih slobodnih termina. Ukoliko saradnik ne može novi paket da nastavi sa tobom, možeš kreirati novi zahtev na sajtu za taj paket u delu Moj paket i prijaviće se novi kandidati.

Ko obezbeđuje sredstva za čišćenje i rad, saradnik ili ja?

Ukoliko je mesečni angažman, ti obezbeđuješ svu hemiju i opremu za rad. Ukoliko je jednokratni rad, postoji mogućnost da saradnik obezbedi hemiju za rad. To možeš odabrati prilikom naručivanja zadatka. Spisak hemikalija koje mi preporučujemo možete pronaći na sledećem linku.

Imam kućnog ljubimca. Da li je to problem?

To ne predstavlja nikakav problem. Bitno je samo da to označite prilikom naručivanja usluge kako bi se prijavio saradnik koji voli životinje i nije alergičan.

Da li je moje prisustvo u domu neophodno tokom obavljanja posla Uradi – zaradi saradnika?

Prisustvo nije obavezno ali je poželjno na prvom dolasku. Jako je bitno, u zavisnosti od obima i vrste posla, upoznati saradnika kako da pristupi prostoru u kojem obavlja uslugu.

Kako mogu da učinim da cela usluga protekne što bolje i bez poteškoća?

Drago nam je što želiš da se potrudiš da sa svoje strane uradiš sve kako bi usluga protekla u najboljem redu, a ovde možeš pogledati detaljno uputstvo:  https://uradi-zaradi.rs/blog/klijenti/.