Moderna, poslovna, uspešna (MPU)

Neki bi rekli kao dlanom o dlan, ali prošlo je već više od godinu dana od kada Uradi-zaradi posluje na tržištu.
Sa završenom fiskalnom godinom, završili smo i analize celokupnog poslovanja za proteklu godinu i došli do različitih zaključaka.

Jedna od osnovnih metrika koja nas je impresioniala jeste da su čak 70% naših klijenata žene, a 75% izvršilaca su zapravo izvršiteljke. Reklo bi se da je Uradi-zaradi u protekloj godini mahom spajao žene koje su jedne drugima bile od velike koristi.

To je jako lepo i nama je drago da možemo da doprinesemo ženama u Srbiji – i to dvostrano. Jednima pomažemo da autsorsuju svakodnevne zadatke za koje nemaju vremena, kako bi postizale više na polsu, dok drugima pružamo mogućnost da iskoriste vreme koje imaju na raspolaganju za dodatnu zaradu.

Sve ove žene o kojima pričamo imaju nešto zajedničko.

A to je da su one moderne, poslovne i uspešne.

Kako znamo?

Veoma lako. Veliki broj klijentinja smo imali priliku da upoznamo.
Što u živo, što kroz njihove zahteve nama kao servisu.

Naša Dragana Jovčić (osnivač Uradi-zaradi servisa) učestvovala je u velikom broju programa i događaja namenjenih preduzetništvu, među kojima je i Women for Tech.

I sama se iznenadila koliko žena koje je upoznala redovno koristi naš servis, kao i koliko njih je izrazilo potrebu za ovakvim servisom.

Ko su MPU (moderne, poslovne, uspešne) žene i šta im je zajedničko?

One su ili:
uspešne na pozicijama na kojima su zaposlene,
pokrenule su svoj sopstveni biznis
rade kao freelancerke.

One su moderne – ne plaše se da isprobaju nove stvari, stalno su u potrazi za rešenjima koja im olakšavaju život i uvek su u toku.
One su poslovne – karijera im je važna, rade na sebi i pomažu drugima u svom okruženju.
One su uspešne – znaju da se upornost i zanje isplate i ulažu u to.

Šta je cilj MPU kampanje?

Kako su i među osnivačima Uradi-zaradi većinom žene (što je svakako retkost u Srbiji), osetili smo potrebu da osnažimo žensku inicijativu, da pišemo o vama, da promovišemo vaš rad i vrednosti koje pružate. Cilj je da se razmene iskustva i da ljudi u Srbiji čuju koliko žene doprinose zajednici i koliko su spremne da se bore za bolju budućnost svih nas.

Cilj je da na svakih nedelju dana objavimo bar jednu priču o MPU ženi  – intervju u vidu videa, texta ili podcasta.

Kako ti možeš pomoći?

  1. Prijavi se da pišemo o tebi ili prijavi MPU ženu iz svoje okoline kojoj se diviš. Želimo da svi čuju šta imaš da kažeš.
  2. Piši u komentarima šta misliš o ovoj kampanji i koji su tvoji predlozi da bude još bolja

    Postavi komentar